Koliko onoga što radi IT menadžer u vašoj kompaniji potpada pod njegov svakodnevni posao i da li bi se nešto moglo preusmeriti na spoljnu 24/7 podršku?
Da li je vaš IT sektor preopterećen čestim radom na terenu? Kako to rešiti?
Vreme čitanja: 2 minuta
Imate hitnu situaciju s cloudom i već par minuta tražite svog IT menadžera ili administratora? Zovete ga na mobilni telefon, ali se ne javlja. Nakon nekoliko minuta zove on vas i izvinjava se što se nije odmah javio, jer nije čuo zvono od buke. On je na terenu!
Vaš IT sektor je definitivno preopterećen!
Zašto se ovo često dešava? Zar ne bi kolege iz IT sektora trebalo da su u kancelarijama?
Iako je preopterećen, IT sektor pokušava da ispoštuje dnevne zadatke vezane za održavanje računara i softvera, a često im se dodeljuju i aktivnosti na udaljenim lokacijama. To direktno utiče na njihovu nemogućnost da planiraju svoje vreme i počinju sve više da se osećaju loše, vidno pokazujući znakove preopterećenja.
Hitne intervencije remete njihov ritam i onemogućavaju čak i kvalitetnim administratorima da se posvete ključnim delovima svoga posla.
Neki od zadataka koji su im dodeljeni su: problemi sa fiskalnim kasama, POS uređajima, računarima sa soft tač ekranima, skenerima za bar kodove, termalnim printerima za deklaracije, vagama sa termalnim uređajima, printerima, skenerima i multifunkcionalnim uređajima, kao i praćenje ispravnosti internet VPN konekcije i kamere za obezbeđenje objekta.
Kad se nešto od ovog hardvera pokvari, IT administrator je dužan da otkloni kvar u najkraćem roku angažujući spoljne saradnike, šalje opremu ili je čak prinuđen da ode na lokaciju. Nažalost, to se često događa kad su u pitanju bolovanja ili planirani godišnji odmori.
Instalacija štampača na bližim i udaljenim lokacijama i njihovo praćenje
Uz našu pomoć sve ovo ćete brzo zaboraviti, jer sa nama dobijate savetodavne usluge oko optimizacije troškova štampanja dokumenata, praćenje trendova i plan uvođenja novih usluga.
Kada se kod klijenta javi problem, mi na teren šaljemo svog IT tehničara. On je pomoćnik internog IT menadžera koji poznaje osnovne procese i tokove štampe u klijentskoj firmi. Zato može da reši nastali problem brže i efikasnije nego interno osoblje.
Takođe, naš terenski administrator je vaša stalna podrška administriranju IT sistema na terenu.
Ova usluga je važnija manjim firmama (do 20-tak zaposlenih). Nama je važno da je pružamo zbog toga da bi u trenutku kada se pojavi problem mogli jasno da odgovorimo da li taj problem ima veze sa nama ili ne. Za sve ove procese nakon svake analize zajednički radimo plan implementacije i nudimo vam garantovanu dokumentovanu uštedu u novcu i vremenu zaposlenih.
Naše pravovremene intervencije na terenu – Preopterećen IT sektor može da odahne!
Kada klijent ima problem, najviše bi voleo da neko može u trenutku da ga otkloni. Iako to nije uvek moguće, trudimo se da probleme otklonimo u najkraćem mogućem roku. Vama to donosi značajno olakšanje.
14 regionalnih centara za brzu servisnu podršku 24/7
Da bi posao naših klijenata tekao nesmetano, naša servisna služba i IT operateri stoje vam na raspolaganju non-stop u 14 regionalnih centara širom Srbije.
Kontaktirajte nas za više detalja i sve vrste dogovora kako bismo rasteriliti vaš IT sektor. U međuvremenu saznajte potpuno BESPLATNO koliko iznose vaši trenutni troškovi štampanja dokumenata i koliko zaista možete da uštedite na njima. Popunite kratku procenu troškova kako biste na mail dobili detalje o eventualnim skrivenim troškovima koje možete imati.
Da li je i vaš IT sektor preopterećen?