Ponedeljak je ujutru, sastanak samo što nije počeo. Napetost se oseća u vazduhu. Tako je već neko vreme. Zaposleni započinju radne dane nervozni i napeti.
A sve što im je potrebno je samo malo dobrog espresa, ili efikasniji sistem štampanja.
Koliko dobro poznajete svoju flotu?
Vreme čitanja: 2 minuta
– „Svaki dan prolazimo jedan pored drugog, ali neverovatno je koliko se mi u
stvari ne poznajemo. Mislim, znam ko si i šta tu radiš, ali to je sve što znam o tebi. Možda je konačno vreme da se upoznamo malo bolje. Evo da počnemo, zovem se Marko i ja sam jedan od zaposlenih.“
– „Drago mi je. Ja sam štampač.“
Čudan razgovor, ali vreme je da se zapitate: Koliko dobro poznajete štampače u Vašoj kompaniji?
Vi možda znate one osnovne stvari, npr. kada ste poslednji put promenili toner, ali tu se priča zaustavlja. Zato ne čudi da su veoma česti izazovi s kojima se susreću kompanije baš u vezi tonera, njihove nabavke, praćenja reklamacija tonera, praćenja broja strana koje štampač odštampa, nemogućnost nabavke velikog broja raznovsnih tonera, vrednost lagera tonera, kao i dupliranje tonera na mestu štampe radi pouzdanosti procesa.
Pomoći ćemo vam da saznate sve o svojim štampačima!
1000 strana manje-više, nije to neka razlika
Mnogi menadžeri u firmama nisu svesni da je toner koji je trebalo da odštampa 20.000 strana, odštampao nekoliko hiljada strana manje. Zato postoje izveštaji sa tačnim brojem odštampanih strana, kako biste mogli lakše da pratite troškove i da uvidite koliko novca uštedite ukoliko koristite optimalan toner. Sa ovim informacijama imaćete i bolji uvid u sam proces štampe pa ćete moći da donesete pametne odluke kada kupujete toner.
Posle koje kilometraže je sledeći servis?
Klijent očekuje da mu se popravi štampač ili kopir aparat i da oni traju dug vremenski period, a servisne službe zbog želje za ostvarenjem većeg profita često ugrađuju rezervne delove lošijeg kvaliteta. One ne osećaju odgovornost prema klijentu jer uglavnom nemaju dugoročne partnerske ugovore, a cilj im je da prodaju što više tonera i servisnih usluga.
Izgradite dugoročan partnerski odnos sa pravim profesionalcima i okrenete novi list.
Ako odlučite da optimizujete procese štampanja, dobijate
- Detaljno praćenje broja oštampanih strana i pokrivenosti po strani jer to direktno utiče na troškove i efiksanost rada korisnika.
- Propisno punjenje tonera i menjanje istih kada je to zaista potrebno
- Proaktivan pristup i isporuku dodatnih i zamenskih tonera na mestu štampe čime se mogućnost zastoja svodi na minimum.
- Dobar balans kvaliteta i cene tonera.
- Brigu o lageru, isporuci i rezervnim tonerima.
- Ugradnju kvalitetnih rezervnih delova kako bi štampači i kopir aparati trajali što duže.
Popunite besplatnu procenu štampe ovde i pogledajte kako možemo da Vam pomognemo da optimizujemo vaše procese štampanja i pomognemo vam oko uštede.